Lata for the win

Sitter och spanar runt lite på facebook. Jag verkligen hatar det, fast inte bara såklart. Men jag hatar biten då man fastnar och bara spanar runt på folk. Och när man går in på andra killars sidor. Någon man kanske är intresserad av.
Jag har i princip satt som regel att aldrig gå in på hans, men ibland så går det bara inte att hålla emot.

Ja, men så sitter man där sedan deppig för att en tjej kanske postat något på hans wall. "Vem är det?" "Jaha, hon var ju skitsnygg, kul!". Eller så kanske någon tjej laddat upp bilder på honom och kommentarerna känns för nuttiga. "Borde jag veta vem det är? Ne... Det är nog inget, jag är bara löjlig." Eller? Så kan man fan inte släppa det! Utan man sitter där och fastnar på hennes jävla bilder där hon skrattar helt jävla flawless, är så söt och som alla vars bilder 'gillat' så inifan. Så verkar hon vara en cool typ med, som det går bra för. "Helvete, hon är ju fan skitsnygg!"

Solbränd hy, uppenbarligen löshår men ack så vackert med massa slingor i, snygga tänder (jättevita, blekta säkerligen), fräscha naglar (fransk manikyr, antagligen akryl) och alltid uppstyrt jävla fräsch.

Regelbunden daglig outfit för mig: avgnaget nagellack (oftast svart), alltid blek, vag utväxt, otvättat hår och inte klippt eller färgat sen jag vet inte när, baskläder och fan beiga tänder. Jag menar, hur bra känns det då på en skala?

Jag vet egentligen att jag är bra. Men när någon är bättre, fan då faller man så lätt. Men man måste försöka ta det, för det kommer alltid finnas någon som är snyggare, smartare och faktiskt bättre än du och det enda du kan hoppas är att du är någons avismaterial tillbaka nångång. Men poängen som jag tänkte komma till, jag skulle också kunna göra allt det där. Men jag orkar fan inte. Jag besparar hellre pengarna och tiden för på något sätt så skulle jag inte känna mig bättre med löshår och naglar, jag skulle känna mig falsk. Löjligt va?

Jag vill vara tjejen där what you see is what you get. Lägger du dig med mig på kvällen så ska du veta att  jag inte ser ut som någon annan på morgonen. Fastnar vi på en öde ö utan solarium, frisörer och manikyrister så ska vi ändå kunna vidarepopulera oss utan att du blir rädd. Jag kan bara hoppas att det är det de flesta killar uppskattar, en vanlig någorlunda äkta tjej. Eller så är det bara för att jag är för jävla lat som jag hoppas det. 
Jag tror på det sistnämnda. Men är det värt att lägga pengar och tiden på det där lilla extra? Någon som vet? Måste fan få veta om det är så jävla värt egentligen.

Aja. Dö facebook, döööö!

Kommentarer
Postat av: sofia

du är förjävla bra

2010-05-10 @ 15:25:28
URL: http://sofianedren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0