flashback

jag har sagt det förut, och jag säger det igen. flashback får mig alltid att skratta. alldeles nyss sökte jag efter en låt på google. kom inte riktigt ihåg va den hette, men hade för mig att de va sniper - bruden. Det visas ingen låt, men ett flashback inlägg kommer högst:

"Tjena, nu är det så att jag undrar över en sak, inget som stör mig men skulle vara intressant att veta varför det är så.

Alltid när jag ska runka på kvällen så tänker jag ju så klart på någon het brud. och mina fantasier börjar alltid med att bruden klär av sig och börjar smeka mig etc. och ALLTID, rättare sagt, 9.9 av 10 gånger så nyser jag vid detta tillfälle, kanske två gånger tom.

Någon som vet anledningen/ har det hänt något?"

Jag tycker att det är så himla härligt och roligt att killar undrar sånt här, eller undrar är väll klart, men att de ställer frågan? Jag tycker det är kul, och man kan skratta lite och tycka att det är dumt/konstigt/sött eller vad man vill. Men jag tycker det är kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-14 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0