Vart går gränsen?

Jag firade att jag slutat på mitt jobb igår. Några minnesluckor, 1400 kr fattigare, ett par trasiga skor och en ångest senare vaknar jag upp klockan 17.00 idag och tänker: skall det firas, skall det firas på riktigt.

Vi var på tintin idag och åt kyckling. Vi svävar alltid iväg med våra diskussioner och idag pratade vi om hur man "skall vara" som singel. Jag brukar i och för sig skita i hur man skall vara och krypa på min egna stig, men det känns som att om man är singel måsta man hålla sig till vissa normer, och beté sig på ett visst sätt.

Hur många killar kan man flörta med samtidigt? Hur många killar kan man strula med på samma kväll? Kan man strula med någon på krogen? Om man strular med en främling på krogen, hälsar man på denne om man ser den igen då? Jag tänker så mycket. Jag känner att jag måste veta och vara förberedd. Är det någon som är erfaren som kan lära mig? Var går gränsen från att vara en "normal" singel och en hoe liksom? Hur gör man brudar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0