Varm mjölk och tankar om killar

Jag dricker varm mjölk. Det brukar göra mig lugn och få mig att somna lättare. Idag har jag tänkt mycket och åter igen kommit fram till att killar faktiskt är skit, på riktigt. Så fort jag ändrar uppfattning och tänker att "det kanske finns Några bra i alla fall" så händer det alltid någonting som påminner mig om att killar suger. hårt. Varför tycker alltid killar att de är bättre än tjejer? Varför är det alltid tjejer som får ta skit? Medans killarna bara klappar varandra på axeln och säger "det gör inget brorsan, det är okej". Varför tycker killar att deras tid är viktigare än tjejers? Varför är det alltid tjejerna som får vänta på killarna?

Jag är trött på att vänta. Jag är trött på att tjejer få ta skit. Jag är trött på att tyckas vara sämre. Jag vet att vi är bättre, jag vet att vi inte behöver vänta eller ta skit. Screw you guys, nu gör vi revolution.


Kommentarer
Postat av: helena

Jag är världens lyckligaste flickvän sedan 1,5 år tillbaka men en sak har vi gemensamt: Varm mjölk!! <3

2010-03-31 @ 21:51:01
URL: http://helenasays.blogg.se/
Postat av: Kärlekens Land(o)

Lyckligtvis så är det inte så, att tjejer är sämre, utan ni är alltid på alla sätt och vis bättre än killar.



Ni är gudinnor, och ska dyrkas så.

2010-04-12 @ 20:01:24
URL: http://landosteve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0