Tröstshopping till gladhoppning till veckans snyggaste

Efter att på en vecka varit ute onsdag, fredag, lördag, söndag och onsdag igen hade jag en aning ångest. Tror jag haft abstinens för jag har mått bajs, skakat varje dag och svettats som en alkis emellanåt. Fyf

Dessutom så är vissa grabbar så sjukt jävla osköna. Vi tjejer vet i alla fall om att vissa brudar är falska och vi kan språket, men killar är ju bara svin. Synd om de killar som fortfarande tror att grabbgäng är så jävla starka, de blir grundlurade. Jobbigt för er!

Så idag tröstshoppade jag en sommarklänning och tröståt donken med min andra fru Jasmin. Så nu sitter jag i den och lyssnar på Tom Pulse- Cuando, hoppar lite och tänker på sommaren. Och inte nog med det, upptäckte även att jag blivit "Veckans snyggaste" på aveny.se, man tackar!

Det visade sig att livet inte är så crappy afterall. Vi klarar oss nog frugor. Imorgon kör vi igen! (vi kör för dig med sanne, som är i branäs)


summa' here we komma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0