Tatuering

Jag vill tatuera mig. Nu. Jag har bestämt mig vart och hur det ska se ut. En text på italienska i skrivstil ska det vara. På högeröverarm på insidan. Men jag vill skriva så mycket. Sen så måste jag skynda mig ifall det ska bli klart innan sommaren. Man får tydligen inte sola med ny tatuering.

Och Johan efterlyste ett killhatsinlägg. Så jag avslutar såhär, vissa av er pungdjur är helt jävla skevfuntade. Varför är eran tid viktigare än våran?

Det jobbigaste med att vara tjej det är våra hormoner. Våra gener att vilja ta hand om era förlorade själar badb0is. Ni blir som våra små chihuahuaor som vi kan klappa och sköta. Sen biter ni oss i handen. Då borde man få avliva er precis som man gör med hundar som sviker. Innan ni biter ett litet barn.

Äsch, vi kör en lesbiskrevolution istället. Nu ska jag hosta vidare. Och så försöka vända tillbaka på dygnet som en chihuahua fuckade. Och min dyra session. Nu ska jag sluta yra i nattmössan, ciao! 


Kommentarer
Postat av: sofia

angiee, det är ju så jag har sagt att jag vill ha min tatto :(

2010-04-01 @ 12:03:50
URL: http://sofianedren.blogg.se/
Postat av: sofia

nu blev jag ledsen i ögat på dig! :(

2010-04-01 @ 12:12:46
URL: http://sofianedren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0