Strawcity

Back home från en galen helg i Halmstad med skolan. Helskevig! 
Börjar nästan få lite panik, vill liksom inte ta studenten... Slippa plugg gärna men så många man aldrig kommer att träffa och så många man kommer se mindre. 
Well well, garderoben gav bort min jacka till någon annan igår. Jag flippade, skulle få skadestånd 500 av 700 kr för de resterande var moms. Var jag inte förbannad innan så blev jag det då. DU MENAR ATT JAG SKA MOMSA OCH SKATTA PÅ MIN EGEN JACKA? IGEN!?!? Dealen var egentligen bra men upplägget var idiotiskt.
Gick ut och pratade med polisen om hjälp, höjde tydligen rösten och blev släpad och fick polisgrepp och in på station. Lyckades trots mina påstådda aggressions och attitydproblem prata mig ur det och slapp fyllecell. Jag drog en historia om min astma och om mina drömmar om "att bli polis". Så får vi se om det kommer hem en bot för bildörren jag bucklade sönder när jag stretade och sparkade emot för att inte bli inslängd i bilen. Jag HATAR när folk tar i mina armar, jag får ren panik då. Till slut skrattade jag bara för jag var så arg. IRONI i allra högsta grad.

"Nå, har du lärt dig en läxa?"
"Ja, jag lärde mig att jag har en helt annan ljudnivåsuppfattning är alla andra. För jag gapade fan inte."

Kids, ta aldrig hjälp av polisen. Speciellt inte om den ena är en tjej, hon hade ren skär mens och lätt blivit dumpad samma dag. Jasmin var en pärla, love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0