Spread your wings

Jag vet inte om ni har märkt det, men Angie verkar ha gett upp bloggandet. Men jag är svag, jag måste bara för att jag måste liksom. Det är en del av min påhittade terapi, att skriva skit om killar för att få ut mina aggressioner istället för att få ut dem på andra obehagliga sett.

Jag vill bara berätta att jag är faktiskt stolt över mig själv nu. Det är viktigt att kunna vara det över sig själv ibland. Jag håller på att lämna allt jag inte tycker om i mitt liv. Och nu skall jag bara ha roligt med mina vänner. Jag skall proppa mig full med böcker om självkänsla, äta och dricka vad jag vill, resa överallt och bara vara. Jag tror det kommer att bli bra. Jag gillar att känna mig fri och det gör jag nu. Nu är det fan min tur att må bra tycker jag! Imorgon är min sista dag på mitt svensson jobb och denna veckan har jag klurat ut en massa dator problem vi har haft på kontoret, så nu undrar alla hur de skall klara sig utan mig. Det känns bra, jag gillar att folk saknar mig. Det känns bra. Äh, skit i detta. Det blev bara ett tråkigt skit inlägg. Men det ingår i terapin, att skriva skitinlägg också alltså. cigg och kaffe nu, så blir livet ännu bättre, den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0