Patetiskt eller finurligt?

Jag har lite fastnat i Wendela på Aftonbladet. Jag är inne där och läser varje dag. Idag kom jag vidare, till en i och för sig rätt gammal, artikel. Den handlar om Claes, 25 år, fått ideén om att hyra ut sig själv på alla hjärtans dag. Så kvinnor kunde alltså hyra honom, köpa en date med honom på Alla hjärtans dag. Hur det gick förefaller inte i någon ny artikel, men jag hoppas att det gick dåligt.

399 kr (exklusive moms är han noga att påpeka) i timmen kostar pojken. Mer/mindre tyckte han sig inte vara värd. "Jag drar gränsen vid en dans. Men vi kan gå på bio, eller käka tillsammans eller sådant man gör på Alla hjärtans dag" säger han i artikeln. Min fråga är, kan man vara så desperat att man hyr en helt främmande kille för att gå på bio/äta middag? Jag hoppas jag slipper se mig själv i den situationen.

Kommentarer
Postat av: Bumbibjörn

Hade jag vetat om det hade jag typ lätt gjort det. Dämpa mina ångestkänslor genom att låtsats att jag har dejt. Mega patetiskt men cant help it

2010-03-01 @ 17:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0