Kläder är bättre än Killar

Jag har shoppat idag. Jag har köpt min dröm poncho. Den finns på Zara och har kostat 1159 kr. Ni som känner mig vet att jag aldrig köper något över 400 kr, never. Men idag vet ni, då hitta jag ponchon på rea för, håll i hatten, 199 kr. Det är 960 kr rabatt. Jag är stolt. Ingen är fan lika duktig som mig på att handla billigt. Eftersom jag har glömt min mobil får ni se fin bild på mig och poncho lite senare ikväll...

Men nu till saken. Det finns ingenting som kan ge mig sånt lyckorus som kläder. Jag älskar mina kläder. Jag skulle inte byta min garderob mot en endaste kille i världen. Min garderob är mitt livs kärlek. Jag kan stå där inne och bara titta på alla kläder, känna lite, vika lite och rada halsband på rad. När jag köper något bra (som ponchon idag tillexempel) får jag ett lyckorus och bara vill hoppa runt. Jag tänkte bara berätta det, att kläder är bättre än killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0