Jasmin Comejob<3

Jasmin min goda vän, det fanns egentligen inget val för hon är den enda normala (förutom jag) människan i klassen, är en söt vän.

Idag gjorde hon en facebook- grupp om vår blogg. Och vi har inte ens bett henne? Hon är ju grym!
Att du var så användbar min Darin-look-a-like vän! Sneela gende! *
Imorgon kanske du får en neege.. wienerbröt.. i cafét. Men bara en isåfall för det är snart beach-10, och då måste vi ju lösa? Eeehm jaa?




*gende betyder hora på persiska har Jasmin lärt mig. Det och gooz (prutt) är det nog enda jag kan.
Och ja, Hamas med.


OCH TACK SANNE FÖR FÖRRA INLÄGGET, NU INSÅG JAG VILKA FETA BEN JAG HAR. TACKAR!
Lämna tillbaka byxorna förresten. Pirat är inte coolt igen. Än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0