Jag vet inte hur man gör

Jag vet inte riktigt hur man beter sig i snygga killars närvaro när man är singel. Innan har jag ju liksom kunnat kolla åt ett annat håll, vart sur och bara yttrat tre ord: Jag har pojkvän. Men på sista tiden har det blivit många goda skratt åt mina tabbar vill jag lova er.

Alldeles nyss tillexempel, jag och en riktig snygging (förmodligen bor han inte här utan är bara besökare, HOPPAS jag) och väntar på hissen. Han går in i hissen och jag står av någon anledning kvar som förstenad. Han tittar väldigt frågande på mig. Och jag säger "skall du upp eller?". Han bara tittar tillbaka och hans ansiktsuttryck säger typ: "Hallå din dumma brud, kom igen och gå in i hissen. Vi är längst ner". I samma sekund inser jag att det inte finns något annat val än att åka upp, vi är på bottenvåningen. Och rolig som jag är så börjar jag fnissa HYSTERISKT i hissen. Han går av på fyran, säger ingenting fortfarande, utan tycker nog mest att jag är en idiot. Hissdörrarna stängs och jag börjar asgarva åt mig själv. Tio sekunder senare öppnas hissdörrarna, och då inser jag att jag inte tryckt på nian. Ne, jag är kvar på fyran. Och där står samma kille, med en till kille. Och tittar på mig som står och skrattar.

Snabbt som fan tryckte jag på nian åkte upp till min våning och kommer förmodligen aldrig gå utanför denna lägenheten igen. De lär ju tro att jag är en dåre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0