Jag har krigat

I helgen har jag krigat. Det har vart en riktig sån där toppen helg. I fredags blev det en väldigt kort utgång som avslutades med en promenad hem med tokiga upptåg på vägen. I lördags spelade vi beachvolleyboll, som förövrigt gett mig jätte snygga blåmärken på underarmarna, och sedan blev det utgång. Som alla vet är det mycket svårt att komma överens om ett gemensamt ställe att gå till, men efter många öl och men på linné kök o bar blev det BLVD av alla ställen.

Mycket dans, några fall, ännu mer skratt och mycket span på en av stans nu snyggaste bartender senare blev det fylle mat och sedan hemgång. Och igår var jag uppe tidigt och diskade, städade för att sedan träna core. Jag är stolt över mig själv. Jag hade en trevlig helg, och jag kommer ihåg varenda minut. Vuxenpoäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0