Jag hade visst råd ändå

Har inget direkt att säga idag så jag drar en dags- resumé. Skitkul.
Sovit 3 h, försov mig till skolan (var egentligen ledig men jag o Jasmin skulle göra projektarbete). Stackars Jasmin satt och väntade sedan kl.9 och där kom jag inklampandes kl. 12 höhö. Sorry, inte "alls min mening att sova lite extra".

Ätit sushi idag, som en riktig dietbrud helt enkelt. Räkgrejen var faktiskt grymt god vill jag säga. Jag köpte 2 á 20 spänn. Mer fanns det inte lust och råd med. 
Åkte sedan in till stan och fick med mig en skjorta hem från Gina trekåt, 149:-. Fastän jag inte hade pengar, sedär ja magi helt enkelt. Lite smått genomskinlig, blir nog skitsnygg i sommar till ett par jeans shorts eller nu över en bustier. Ja, om man vill leka fashionista då vill säga.
Fin bild här nedan ja.




Nu blir det väl plugg, en biologirapport som ska in imorgon. Proppmätt efter fika med Sofia är jag med, blä.
Fredrik skulle väl kommit hit sa vi häromdan, men surprise så blev det inte av. För killar måste ju leka coola och ändra sig i sista sekund, eller varför inte skita i att höra av sig helt? Nice signum assfaces.

Men det spelar ingen roll. Då har jag tid att ta en rejäl dusch. Inte duschat håret sen i söndags haha fyfan. Mössor om vintern är perfekt för att dölja sådant. GÖTT. Nu blir det bara att sluta raka sig under armarna med och bli flata. För jag sitter ju här ensam och smutsig. Och en aning hårig under armarna. Och bitter på killar.

Jag har ju praktiskt taget redan konverterat.

/ Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0