I'm back

Idag har jag varit duktig. Trots att jag börjar kl. 3 så har jag pluggat. Vi har nämligen fått i uppgift att skriva ett reportage om valfritt ämne och då kom jag på att jag vill skriva om (inte one hand utan) Second Hand. Höhö så fyndigt då. Så bort mot järntorget begav jag mig till Myrornas. Jag intervjuade en söt tjej där och fick även med mig ett fynd hem. Nog det bästa ever vill jag påstå.
En korsett à 15 kr!!

 

Okej, jag erkänner att den ser en aning förjävlig ut på bilderna, men den kommer bli grym! Liksom com'on 15 spänn?
Den ska ju absolut matchas till ett par gråa mjukis som ovan. Hot hot hot not.

På återseende! (på återhörande?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0