försöker igen

såhär ser jag ut när jag är nöjd. jag spanar, med en god drink tillsamans med min bästa tjej. då mår jag bra. jag har tänkt lite på en sak nu. det är underbart att vara singel. jag träffar jätte mycket nytt folk och får nya trevliga vänninor. men som alltid trivs jag bäst med mina manliga vänner. och hur skaffar man nya manliga vänner utan att de tror att man vill något mer än vara vän? det uppstod en väldigt konstig situation i lördags natt. jag tog ett glas sent på natten med en manlig bekant. det hela resulterade att vi stod och skrek på varandra för att han tyckte att vi skulle hem till mig på efterfest och jag blev förbannad för jag vill inte ligga. nu i efterhand verkar det som att detta var ett missförstånd. men jag tar det som ett exempel? hur frågar man en kille man inte känner bra, om man skall träffas, på en öl eller vad som helst, utan att sända signaler om att man är intresserad av mer än vänskap? "Skall du med på ett järn ikväll, på vänskaplig nivå?". Jag tror inte det håller. Samtidigt som jag skriver detta vet jag inte ens om jag har någon jag skulle vilja fråga detta, men för framtiden då rå. Hur gör jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0