Det här med sexbloggar

Jag är ju en riktig bloggtönt. Jag läser alla bloggar man "skall" läsa, plus lite till. En del sexbloggar. Det är en djungel där ute skall ni veta, det finns allt ifrån par som skriver om deras sexliv, till tjejer som lägger upp allt för nakna bilder på sig själva, till killar som skriver om alla tjejer de satt på under helgen och självklart bloggar som ger "tips".

Härom veckan hittade jag en "tips" blogg. Hon skriver om sin vardag, vilket mest verkar gå ut på sex, och hon skriver sexnoveller, lägger upp "dagens sexställning" och en massa annat. Dagen när jag hittade bloggen hade hon tillexempel svarat på massor av frågor angående sex. Frågorna hon får är hur roliga som helst:

Anonym:
Blir sexet "hetare" och allmänt bättre om man rakar sig där nere?
Anonym:
hur stor snopp behövs det för att det ska va skönt för kvinnan?
Anonym:
Skulle du kunna ge tips på bra telefonsex? =)
Anonym:
Jag är rädd för att jag inte ska vara kåt och våt när jag har sex, är det normalt..?
Anonym:
Räcker det med att bara pulla och runka innan samlag eller måste man suga och slicka för att bli tillräckligt våt?
Anonym:
när en kille kommer så verkar det komma ganska mycket sperma men ryms det i kondomen då?
Anonym:
Bör man använda kondom när man suger av någon?
Kan man få någon sjukdom, bli gravid, eller något annat om man kör på utan? <3


Den sista är bäst tycker jag. Frågan om man kan bli gravid om man suger av någon utan kondom. Av frågorna att döma kan man väll se att läsarna inte är speciellt gamla. Och bloggerskan själv är 17 år. Jag tycker det är lite sjukt, att en 17 åring leker sexrådgivare. Hennes blogg beskrivning är: "Vill du förbättra ditt sexliv så är den här bloggen den rätta för dig! Här kan du läsa om sex(tips) och mycket annat!". 17 år och verkar ha mer sexerfarenheter än vad jag och mina vänner har tillsamans. Aja nu blev det bäldigt långt här, men här är länken till Leahs Tankar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0