det är inga problem i mitt lagomliv



är det såhär det känns och vara lycklig? det är inga problem...



allt är konstigt. det pirrar i magen och i benen. jag har ångest. jag är förvirrad. men jag gillar't ändå. jag gillar att känna mig lite förvirrad. jag gillar att ena stunden bara vilja tossa runt i en ring utan att veta varför och andra stunden bara sitta och stirra in i väggen. helt plötsligt börjar jag bara le och vill mest bara springa runt i en ring. jag känner mig kär, men jag vet att jag inte är det. men jag tror jag är lite kär i livet just nu. jag bara älskar varje minut känns det som. jag vet att allt kommer att bli riktigt bra. och det kommer att vara riktigt bra på vägen. det känns ändå lite sjukt att jag nästan glömt bort hur det känns att vara lycklig. om det är det jag känner nu. hur kan man glömma bort det? jag älskar känslan. och jag har världens bästa vänner att tacka för det. nu löser vi det här.

Kommentarer
Postat av: Prinsessan Jasmin

vi gillar dig med, eller iaf jag!

2010-03-10 @ 22:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0