Blev behandlad som en kille

Igår var det bestyr vill jag lova. Tror jag i alla fall. Det blev att jag haka på Jasmin till Djup som hon kallade det igår haha. Alltid lika kul med henne, hon är så virrig.

Men.. Jag blev behandlad som en kille igår. Jasmin försvann lite, kvar stod jag vid baren med två andra tjejer. Vi snackade och dom var assköna vart på den ena säger "Tequilarace!?". Jag tvekar lite, no money in the bank, men bangar inte. Beställer in två stycken, bartendern råkar tro tre. Han tar betalt, jag betalar tjejerna frågade om jag betalade. Ja, sa jag. Så tar ni nästa! :D Vi drar dom, en vän drar tag i mig och hälsar, vänder mig om igen efter max 5 sek så BANG är tjejerna borta. Fattar ni eller? Dom groggludrade sig på mig. Snopet kan man säga, kände mig utnyttjad exposed och rädd.

Så helt pank står jag där paff och förbannad och jag insåg varför jag aldrig gör så mot killar. För det är SVINIGT. Det kändes i hjärtat, förstår ni vänner? Gör aldrig så.

Förutom om det är en upplåst stockholmare som tror att han äger världen. Då är det mer än okej.

Nu blir det återhämtning.
Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0