i could really use a wish right now..

trött, regn, påväg att bli sjuk, alldeles för fluffigt hår. jag gillar inte denna dagen. än i alla fall. jobb ikväll med, känns som att jag jobbar ihjäl mig. men på söndag är jag ledig. första gången på 13 dar. skönt.

tiden i min lägenhet börjar närma sig mot sitt slut också. i augusti måste jag flytta. idag bestämde jag mig för att det skall vara fint och städat här nu. det är lite synd om den, jag måste ta hand om den sista tiden vi har tillsamans. sen får jag se vart det bär av. förhoppningsvis hittar vi en lägenhet, så jag och Angela kan tossa runt tillsamans hela tiden. vi var ute i onsdags och snurrade också. känns som att vi var överallt och ingenstans, men fan va kul vi hade. hoppas på samma upptåg på lördag!


Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

krya på dig ;)

2010-06-13 @ 20:23:35
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: M

Kryyyaa!

2010-06-14 @ 16:55:47
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0