en tanke bara



vet inte om det är någon idé att skriva vad vi har gjort. jag tror ni alla vet vad vi gör. vi hoppar stan och har allt för kul för att sitta inne och skriva här. det är svårt att göra revolution på sommarn. de flesta killarna är allmänt glada, trevliga och nöjda för att tjejerna har mindre kläder på sig än vanligt. härom dagen pratade jag med en kille om att jag och angela inte vet vilka "alla" är i stan, om att vi inte känner rätt folk för att bara steka in på ställen o sådär. Han svarade med att "ni kanske inte vet vilka alla är, men alla vet vilka ni är". Plötsligt blev allting lite jobbigt på något sätt. Vet de vilka vi är för att vi gör bort oss? För att vi är roliga? För att vi är ute för mycket?
Det kan ju vara både positivt och negativt. Jag ställer in mig på och håller fast vid att det är för att vi är roliga. För så är det. Vi är kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0