Jo tack jag lever

Först vill jag bara börja med att rekommendera en blogg http://frokenbitterfitta.devote.se. Precis min humor och bloggsmak. Hade jag haft ork att uppdatera och faktiskt underhålla bloggen så hade jag velat ha den så. Öppen, ärlig, ironisk och för jävla härlig. Nog om det.

Hur hänger allt då? Vad händer? Hos mig händer det nada. Jobbat hela dagen, det är Gothia Cup (om jag itne hatade fotboll innan så gör jag fanimej det nu), har suttit i kanske hm... 10 minuter som max? Gött. Men man ska väl inte klaga, jag gör ju nåe nyttigt iallafall.

Sanniegurl har fått nytt jobb och lägenhet (förlåt att jag avslöjar kanske men aa, mitt liv var inte mer intressant är raderna ovan. Så jag lever på dina meriter. Lugnt, va?)

Förresten, jag tvättar nu med. Är sketnast på jobbet så var tvungen att skura rent jobbkläderna från ketchup och senap. Glam life! Men det behövdes. Och nu sitter jag här med lite kaka och te och känner mig cirkus 85 begagnade år och det känns asbra! Hur ofta är jag helt själv och bara degar? Tänkte fira med att träna, sola, ta ett varmt bad, ansiktsmask. Men det blev tvätta, kaka, kallt té och ja givetvis facebook.  Jefla fejjan som sabbar min planering jämt.

Annars då? Mer än hela detta inlägget. Första lönen har jag fått och WIHO vad det kändes kul. Tills nästan allt gick åt på astmamedicin. Hur orättvist? För jävla mycket alltså. Om ni ville veta då med andra ord.

Och tänk om.. tänk om man skulle flytta till Paris eller London i höst? Ja, här kan man ju inte ruttna. Får ju åldersnojja. Det är ju nu man ska leva va?

Fy fan vad läskigt.

Fy.



Och i bakgrunden står Freddis och är fatender. För söt!
Vi var ju tvugna att agera cheerleaders på Deep.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0