Jag vet inte riktigt om jag lever.

Först jobbade jag 17 timmars pass i onsdags, sov två timmar, jobbade 21 timmars pass igår, och idag har jag jobbat 10 timmars. Jag lever, men min kropp är helt död.

Ligger hemma hos min mamma (är katt/blomvakt). Det är hemskt. Ensamt, tråkigt, kattjäveln hatar mig och vägrar komma i närheten, alla blommor har dött, gamla filmer på tv och det finns inget jag vill äta. Jag vill ha kött och onyttigheter, men hon är vegitarian så det blev en knäckemacka med bladspenat och paprika, lucky me. Jag hade hellre sprungit runt på stan kan jag lova.

Det rytas om att vädret skall bli fint imorgon. Jag jobbar kväll imon så skall nog bege mig till havet på dagen och göra de vita ormskinnet på benen brunt igen. Man blir fort blek.

Nu skall jag ta ett glas vatten. Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0