Orgasmskolan

Okej, Cimon is no more. Han är ute ur leken. Nu får jag hitta någon ny obsession, killar med likadana kläder på stora events, öronvax och som dejtar Forni - det fungerar inte. Han är dead and gone. Han som säger att han är "det nya svarta". Han är nu vit som snö.

Över till någonting annat. Skulle i och för sig kunna haft med Cimon att göra, om han hade spelat sina kort rätt. Detta hittade jag på aftonbladet, Orgasmskolan. Wendela, det är rätt kul att läsa där faktiskt. I alla fall, jag vet inte om Orgasmskolan är någon form av artikelserie eller dylikt (i så fall har serien ett nytt fan) men i denna artikel handlar det i alla fall om en bok som tipsar om 10 vägar till bättre orgasm. och nej tyvärr, tipsen står inte i artikeln. MEN det står en del andra intressanta saker som är värda att nämna.

Fan också. Jag skrev världens inlägg. Ovanstående var det enda som hade sparats. Nu är jag sur och otaggad. I alla fall, det står att orgasm förbättrar blodcirkulationen, får än att se yngre ut, lindrar migrän. Hörde (läste) ni? LINDRAR migrän? Var är du? Vackra man som skall ta bort min migrän, få mig att se yngre ut(nu vet jag inte om jag vill se ut som 16 igen, men jag kanske kan se ut så här föralltid) och eftersom jag är rökare har jag förmodligen än blodcirkulation som behöver hjälp.

Var är du? Kommer du, eller skall jag behöva gå till kondomeriet, spendera pengar och sedan göra jobbet själv. Det tycker jag inte är rätt. Jag behöver dig. Jag har dålig blodcirkulation, hjälp mig. Jag tror det kan bli min nya raggningsreplik kanske. "Hej, skall du med mig hem och öka min blodcirkulation och få mig att se yngre ut. Och imorgon tar du bort min migrän?" Det låter bra tycker jag. Nu skall jag bara hitta mitt offer.
/Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0