Sweet shoes of mine

                                
 
Fick precis klickat hem dessa skönheter från Nelly, tokigt lika de från Topshop fast till ett mycket behagligare pris. Orkar inte halka runt i pumps nu iallafall och tröttnat på mina andra från Dinsko. 14 cm, så nu ska ni nog se mig lite. Älskar dom!! :)



Köpte även dessa två bustiers på Lindex när jag var i stan idag. Blir nog att lämna tillbaka den första, men vi får se! Båda ska jag i vilket fall nog inte ha.

En blus från hm, en leopardhalsduk från Bikbok och en mössa för 20 spänn slank också med igårochidag.
Kul att göra av med pengarna det första man gör. Satans perkele.

Puss Angela


Kommentarer
Postat av: Anonym

Damn you woman! Jag älskar dom dojjorna och har velat klicka hem dom, men eftersom du vet att jag alltid läser din blogg så kan jag inte härma dig...

2010-02-27 @ 20:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0