Man vet att man är singel när...

Jag fortsätter den påbörjade följetången i min förra blogg (jaja, det blev bara ett inlägg). Jag har kommit på att jag behöver en karl i huset. Det känns lite hemskt att erkänna detta, jag tycker annars är jag är en independent woman som klarar allt själv. Men just nu har jag problem.

- Mitt internet vägrar fundera, och mitt usb internet är snart förbrukat.
- Jag försökte få köksfläkten att fungera bättre, så jag öppnade och skruvade lite. Nu låter det som att det är storm i lägenheten konstant.
- Jag försökte koppla in min tvbox för att äntligen få tv. Det resulterade i svett, svortdommar och en hel hög med kabal och instruktionsböcker på golvet.
- Mitt lysrör i badrummet blinkar likt ett 80 tals disco. Jag har ingen aning om hur man byter det. Så varje gång efter att jag har fönat håret oroar jag mig för ett epilepsianfall.

Min annons lyder: En man, med hero karaktär sökes för två timmars hushållsarbete samt migrän lindring. Passar du in på beskrivningen, ring Angela för godkännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0