Killar är skit

På nrj var det en tjej som hetter Mikaela som ringde in och ville göra slut med sin kille i radio. Helt sjukt tänkte jag först. Men när jag lyssnade på det blev jag helt ställd. Är verkligen killar så här sjuka? Jag vet många. Men jag trodde inte att en människa kunde vara så STÖRD som denne Eddie. Mikaela gick hem lite tidigare från jobbet för att umgås med sin pojkvän på alla hjärtans dag. Vad möter hon när hon kommer hem? Där ligger han i deras säng med en annan brud. När hon i radio frågar honom: Var det värt det? Svarar han: Men vaddå, vad skulle jag göra? Jag kunde ju inte vara ensam på alla hjärtans dag. Jag vill nita honom, och hissa henne för att hon vågar berätta. Nu tycker jag vi alla lär oss av våra egna och andras misstag. En gång otrogen - alltid otrogen. Lyssna på samtalet här. Finns två samtal, Mikaela vill göra slut i radio och Mikaela gör slut i radio. Det är sjukt, jag är förbannad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0