Har du ingen teve hemma eller


igår var jag som sagt på bio. vi såg farsan, den var extremt kul faktiskt. väldigt mycket humor i min klass och inte jätte många pisamma situationer (ni vet när man bara vill krypa ner i biostolen för att man skäms för dem i filmen, sån är jag i alla fall). Jaja, filmen var jätte bra, popcornen var goda om man bortser från alla kärnor, naturgodiset fick mig att känna mig nyttig och jag hade trevligt sällskap. Det fanns bara ett problem. Jag satt brevid en kille i typ 25 åldern. Jag var med min lilla syster, och han var med nån annan snubbe. Och jag lovar, han kan inte sett mycket av filmen, han satt och tittade på mig hela tiden. Asså där sitter vi, tre decimenter mellan våra huvuden, och det enda jag ser i ögonvrån hela tiden är hur han sitter vriden mot mitt håll. Det kändes sjukt, obehagligt och inte minst var det irriterande. Okej, han kanske inte tittade på mig, han kanske tittade på min syster, eller på väggen bortom mig, men ändå? Kollar man inte på filmen när man går på bio?  Ikväll skall jag gå på bio igen. Idag med Johanna. Hon får sitta bredvid eventuell kille. Tack för mig / sanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0