Dokusåpor

Jag undrar en sak nu efter att ha varit inne på Cimons blogg. Varför hade det helt plötsligt blivit coolt att vara med i en dokusåpa?
Paradise- Hotel deltagarna är typ Svergies rockstars nu, eller?

Linda Rosing var med i Big Brother 2004, hmm rätta mig om jag har fel årtal, men hon är ju skitpinsam i mina ögon. Hallå, hon hade ju liksom sex i tv!??!? Omoraliskt, pinsamt, ens föräldrar kan ju se usch och tvi!!

De flesta i Paradise Hotel hade faktiskt sex, hångelfest varje kväll nästan, men ingen har tyckt att det är samma sak- varför? Är inte det egentligen precis lika luffigt som BB? 
Alla deltagarna står VIP på Stureplan och när dom kommer till Göteborg så är det hakelspektakel, haha dom åker liksom på turné. Jag tycker dom är ascoola men så kom jag på mig nu, varför tyckte jag inte det förut?

Kanske är det att jag blivit äldre, kanske för att det är mer acceptabelt att tabba sig i tv långt borta i 30 graders värme än i ett hus instängda, jag vet inte. Sex kanske bara har blivit mindre tabu.

Men det är rätt komiskt. Paradise 2009 var höjdpunkten för mig. Lätt! Big Brother, not so much.



Är det inte bara same shit, different names?

Jag ska ansöka till Paradise, det verkar som att det är vägen till framgång i Sverige. Nu söker vi Sanne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0