Bokrea

Haha jam Sanne skojar inte. Bokrea! Så halv 1 på natten var det dags. Sanningen var väl att vi råkade gå förbi och undrade vad dom gjorde där inne, gick med på att ta lite fika och fastnade, efter att vi beslutade oss att skita i utgång.
Men det känns som det händer spännande saker imorgon, Dirty South på Park Lane kanske. Sugna? Ring för fasen:D Några låtar;


Dirty South, Axwell, Ingrosso, Angello- Leave the world behind you


Dirty South, David Guetta, Sebastian Ingrosso- How soon is now


Dirty South- Let it go


Sanne fick köpt Milleniumtriologin med Stieg Larsson, var nära på att göra likadant men så kom jag på hur grymt less jag är på böcker. Plugg jämt ju! Så får bli till sommaren I guess när lite mer tid finnes. Men det blev en ljudbok som jag tänkte ladda in på mp3n, en bok av Mia Törnblom om självkänsla. Vuxenpoäng! Kan nog aldrig bli fel!

Nu väntar Ballerina kladdkaka i mjölk (both tumbs up!) sen sova, ledig imorgon :)

Godnattis


Och varför ena youtube- grejen blev fin och resten fuckade kan man ju fråga sig. Om ni vet så får ni gärna berätta.

Kommentarer
Postat av: sanne

jag vet mitt hjärta. och jag skall berätta för dig! varför var du vaken till halv 4 söten, du måste lära dig att sovaaaaaa

2010-02-25 @ 08:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0