Bloggarnas makt

Eftersom att jag är en bloggtorsk så såg jag att Amir länkade till sin syrras nya blogg häromdan, sosouth.



(bara för att bilder gör tillvaron lite trevligare)

Vart jag vill komma egentligen är att den suger. Suger, suger, suger. Men visst det kanske min med gjorde fine, grejen är den att hon REDAN är på blogg.se topplista!
Vafan?
Så fort bloggfjortisarna (för det mesta) får en vän, ett syskon som bloggar så rider dom med. Fastän dom är totalt talanglösa.

Ey len brosh är kanske kul att skriva i ett inlägg, men i varje påföljt av OMG!?!?! i varje är lite tröttsamt.
Hon hade även frågestund andra dagen.

Min fråga är, hur mycket påverkar bloggare oss egentligen?
Dom är ren underhållning för mig jag tar dom inte ett dugg seriöst,
 medans vissa andra verkar äta allt dom säger till frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0