Bio Freak

vill börja med att kommentera angelas nedanstående inlägg (jag har en känsla av att den här bloggen mest kommer att utvecklas till ett disskusionsforum oss emellan). jag är helt säker på att det inte var prince charming, hade du sett honom hade du förstått vad jag menade. men jag funderade en del på det där igår, men prince charming alltså. att man egentligen kan finna honom var som helst? jag är väll egentligen alrig mottaglig för raggningsförsök, allra minst dagtid och nykter. men igår så var jag på en bensinstation och skulle handla. Killen i kassan var to-die-for snygg. Spanade lite när jag stod i kön och tänkte att hit skall jag gå oftare. Men vad händer när jag kommer fram till kassan? Jo, då börjar han typ lossas bryta på franska? Jag vet inte varför. Men det var hemskt? Ville du ha le quitööö? au revoir mi ladiii! Jag bröt ut i skratt, skämdes, ville bara där ifrån. Helt plötsligt blev han skit ful. Varför i hela friden skulle han fake bryta på franska? Sen när tycker tjejer att det är hett? Har jag missat någonting?
/ sanne guurl (fråga mig föresten inte varför jag skrev biofreak som rubrik, nu kommer jag inte på nått annat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0