A men brudar för helvete

Liksom come on!
Var det någon som såg den där artikeln på aftonbladet för ett tag sen om en tjej som hade fått bölder och litterally bränt hela fejjan efter att hon beställde hem botox på nätet och injicerat det på sig själv? Förlåt men jag kan inte tycka synd om såna människor, det är bara pinsamt.
För det krävs väl inte hjärnkirurg skills för att inse att det där kanske inte är någon direkt smart idé? Eller? Snälla rätta mig om jag har fel eller om ni skulle kunna överväga att göra samma sak, jag vill jättegärna höra motiveringen. Utom prisfrågan, för är det värt att tappa ansiktet för att du rea:de?
Skönhetsoperationer är ju dyra mostly för att du kan inte göra det själv, det är en risk helt enkelt och någon utbildad behövs. Jag trodde det var införstått om man nu kan säga så. Sunt förnuft om inte annat god dammit.

Brudar för helvete, ibland undrar man om ni blev tappade i golvet som bebisar. Eller kanske bara är flaskbarn. (lärde mig uttrycket på 2½ men idag, = barn som inte blev ammade som små. Tydligen ska det har någon effekt på barn att dom blir osäkra eller så. Google it!)



Tryck på bilden för att läsa mer


Ni kanske märker att jag inte kan sova jag blir arg och frustrerad ibland då.
Angela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0