Pojkar är dumma

Direkt efter förra inlägget så googlade jag. Jag tänkte Googla på "Hur får man en tjej?" bara för att se vad killar tror att tjejer vill ha. Förslaget som Google gav mig först var "Hur får man en tjej i säng?". Jag lovar er tjejer, om ni vill ha ett gott skratt. Gör desamma. Flashback är det bästa forumet där killar ofta dumförklarar sig själva när det kommer till tjejer.

Det var tillexempel en kille som ställde sig frågan "Hur får man en tjej i sängen på första dejten?". Hans taktik skulle vara att ta med henne på en fika, där han skulle vara "jätte rolig" och skämta och konversera länge. För att sedan fråga henne om hon ville följa med honom hem och titta på en film, för han hade sett till att cafét låg ett stenkast från honom (såklart!). Väl hemma hos honom skulle han forsätta vara "jätte rolig" och konversera för att sedan gå över till grova skämt. Ställa frågor som: "Gillar du att suga?" "Gillar du one night stands?" "Gillar du anus? (!)" osv. Sedan var planen att han skulle fråga om hon kunde dansa för honom, och sedan om hon kunde visa brösten. Jag citerar honom: "Visar hon brösten kommer det rulla på, då kommer jag typ säga: oh vilka fina tits, och ta på dem(hon kommer då kanske säger: ahh gör inte så, då säger man men dom är så fina,snälla jag ska bara känna på dom igen osv)."

Vem är killen? Hade jag gått med en kille hem från första fikan och ovanstående scenario hade utspelats, då hade jag Sprungit hem till Angela och skrattat i en vecka. Tror han på fullt allvar att det skulle fungera? Jag tror att detta är en pojke, det är definitivt ingen man. Men återigen har vi bevisat det, killar är idioter. På riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0