Mjä

Jag var lagom duktig när jag blev klar med dans och provövning 4 inatt, men jag klagar inte för det. In matter of fact så har jag precis käkat kycklingssallad och planen är att dra och simma (läs bada iiiih). Jag och Jasmin har beslutat att ta tag i våra onyttiga liv. Ja, iallafall fram tills balen och studenten. Brun och fin ska man vara, jovisst!

Måste ladda upp Hemsedalsbilderna på fb med men min dator gör det omöjligt att ladda upp mer än en i taget à 10 min så jag orkar liksom inte.

Okej, nu försökte jag lösa det där insticksprogrammet. Jag kanske inte fattar allt eller är så teknisk, men facebook behöver väl inte vara elakt för det?




Det är väl de som är dumma som inte kan stava. Haha palla att jag tar åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0