Ehm you Cheryl, you're like a hypocrite

Fattar inte youtubes nya utseende så låten är här
Ni har väl hört låten Fight For This Love med Cheryl Cole? Spelas ju nästan hela tiden. Personligen gillar jag låten men jag kan inte sluta skämmas lite när jag hör låten. Det är så att min goda vän Jasmin som är Chelsea torsk har berättat historian bakom låten. Ni kanske har hört den, det hade i alla fall inte jag.

Kort sammanfattat, Cheryl Cole är ihop med/förlovad/que? en spelare i Chelsea (sorry Jasmin jag kommer aldrig att kunna namn på fotbollspelare). Det blir en massa florerande rykten om att han varit otrogen, och Cheryl Cole med sin förlåtande natur (hon är ju trots allt en kvinna, lägg till naiv där med) tror på honom när han nekar. Och gör denna låten som ett "dra åt helvete" till alla jobbiga jävlar som inte låter dom vara typ. We gotta fight fight fight fight for this love. Aa nä jag tycker så jävla synd om henne haha för att det kommer till slut fram att han faktiskt var otrogen. (No shit, Sherlock!?)
Alltså fattar ni eller? Jag kan inte komma på något mer förnedrande i den situationen. Kunde inte han någonstans i mitten liksom "Du älskling, du vet den där låten du håller på med där du kämpar mot otrohetsryktena? Aa du, vi kanske ska prata lite om det innan du släpper den..."

Hon har i vilket fall inte kvar ringen på fingret. Då kan jag känna så här som jag sa till Jasmin igår, Cheryl ta på dig ringen ni måste ju fighta for loven! Stå för vad du sjunger förfan. Hycklare!

Jag är ond. Men she kinda had it coming. Han är liksom fotbollspelare? Min första pojkvän spelade i stadslaget, åkte på fotbollsläger- fick hybris och var otrogen. Och då var vi 15- 16 år, strax efter våran 2- årsdag. Till och med jag fattar att det sitter inristat i fotbollspelare, och speciellt i kändisar. Som Tiger Woods, det slår aldrig fel. Killar suger!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe lustigt inlägg där om fotbollspelare! verkar som du har stoor erfarenhet ;) hehe

2010-04-18 @ 01:19:11
URL: http://gbgnattliv.se/jennifer
Postat av: Anonym

haha aabsoooolut! nej, men här gillar vi att bajsa på killar och att grunda saker på våra frustrerande erfarenheter. Då får det bli så.

2010-04-19 @ 20:41:34
URL: http://singelrevolution.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0