Dåligt samvete

Jag har lite dåligt samvete för att jag inte uppdaterat på länge, dumma mig mot sanniegurl. Sanne är som ni kanske vet i Lanzarote nu. Jag vill med :( Men man ska väl inte gnälla, kom hem från Hemsedal i torsdags. Hade jättekul! Träningsvärken börjar gå över som tur är, och blåmärken blekna. "Oj, vad galet hon åkte då" tänker ni nu. Men då ska jag säga er att det var strippstången som krigsskadade mig. Mina svaga muskler + envishet + strippstång helt enkelt. Jag var ju tvungen att klara snurra upponer på när alla killar kunde. Som att försvara oss tjejer. Jag vann inte tyvärr...
Jag och Jasmin använder Sannes söta lilla utrymme i campus som plugghörna lite grann. Och så har vi tänkt börja dieta. Det är dag 2 idag och jag har redan fuskat. Men det tar vi igen imorgon genom att träna typ.
Visst ja, prov imorgon och en dansgrej. Får börja nu.
Frugis kmr hem på fredag 21:30, då blir det äventyr. Och om du läser detta Sanne, jag fick frågan över vart min flickvän var i helgen! DU alltså! Yeeey! :D
Aja, slänger in en kul bild från helgen när jag och Marcus dök upp i samma brillor fast i olika märken med samma styrka. Vi är bara lite blinda. Enjoy, 'cause it kinda rocks.
Puss Angela, arrivädörchji

Kommentarer
Postat av: YVONNE

Vart är brillorna ifrån?

2010-04-28 @ 14:51:07
URL: http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0