Big suprise

Jag skrev ett alldeles förlångt inlägg. Tryckte på fel knapp, och allt försvann. Som vanligt. Kort sagt: Jag har googlat igen. Jag ville få fram hur killar känner sig när de blivit dumpade. Det är svårt. Det finns bara diverse artiklar och blogg- och forumsinlägg om damer som blivit dumpade av sina riddare. Jag måste leta på flashback imorgon, det verkar vara det enda stället pojkar vågar ventilera sina känslor. Tycker killar att det är mer förnedrande att bli dumpade av tjejer? Eller är det helt enkelt så att damer skriver av sig och ber om råd till yttre världen, medans pojkar tycker att de vet bäst och bara kör på? Imorgon finner jag svaret, hoppas jag. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0